عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 11 اسفند 1400
بازدید : 184
نویسنده : mozhgan

ارتودنسی دندان چیست؟ بهتر است تا سن 7 سالگی کودک را برای ارزیابی نیاز به ارتودنسی نزد یک دندانپزشک ببرید. یک متخصص دندانپزشک ارتودنتیست با آموزش های اضافی که در دانشگاه دیده است است متخصص در تراز کردن و صاف کردن دندان های نامرتب و کج است. بهترین زمان برای تهیه بریس های دندانی برای کودک شما به شدت و علت نامرتب بودن دندان های کودک شما بستگی دارد. به طور سنتی، درمان با بریس های دندانی هنگامی آغاز می شود که کودک بیشتر دندان های شیری (اولیه) خود را از دست داده است و اکثر دندان های بزرگسال (دائمی)  رشد کرده اند – معمولاً در سنین 8 تا 14 سالگی این روند رخ میدهد. در صورت نیاز به درمان در این مدت، مراقبت های رهگیری یا پیشگیری می تواند از رشد کودک شما برای هدایت نتیجه مورد نظر همزمان با رشد استفاده کند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی همراه با جراحی فک

ارتودنسی دندان از کودکی ؟

برخی از ارتودنتیست ها آنچه را رویکرد رهگیری می نامند و شامل استفاده از وسایل دندانپزشکی (نه همیشه بریس دندان) در سنین پایین توصیه می کنند، در حالی که کودک هنوز بیشتر دندانهای شیری دارد. سپس، هنگامی که کودک به طور عمده دندان های دائمی را دارد، مرحله دوم درمان، معمولاً با بریس های دندانی، آغاز می شود. برخی تصور می کنند که در صورت انجام درمان زود هنگام، این مرحله دوم کوتاهتر از دوره سنتی بریس است. متخصصان ارتودنسی که رویکرد سنتی را ترجیح می دهند می گویند که یک رویکرد دو فازی برای درمان دندانهای کج و نامرتب کودکان در واقع باعث افزایش کل زمان و حتی گاهی هزینه با نتایج کلی مشابه می شود. با این حال، متخصصان دیگر ارتودنسی معتقدند هدایت رشد با استفاده از وسایل دندانپزشکی قبل از مرحله دوم درمان، اصلاح را آسان تر می کند. بهترین انتخاب برای شما و فرزندتان تا حد زیادی به شدت مشکلات دندانی کودک شما بستگی دارد. با دندانپزشک یا متخصص ارتودنسی  کودک خود در مورد بهترین روش صحبت کنید.

بیشتربخوانید... ارتودنسی دندان قبل و بعد

سوال: بسیاری از کودکان بریس دارند. چگونه می توانم تشخیص دهم که فرزند من به سمت نیاز به بریس می رود؟

پاسخ: دندانهای کودکان باید حداکثر تا سن 7 سالگی یک متخصص ارتودنسی آنها را معاینه کنند دندانپزشک معمولی هم گزینه بسیار خوبی است که می تواند به شما بگوید آیا فرزند شما، صرف نظر از سن به ارتودنسی نیاز دارد یا خیر.

منبع: bestdentists.ir  

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com